A Lakberendezők Országos Szövetsége hivatalos pályázata

Gyakran Ismételt Kérdések 2024

Általános kérdések


“Az online felületen technikai problémába ütköztem, kihez fordulhatok?”
Emailben: info@evlakberendezoje.hu vagy tedd fel a kérdést regisztrált pályázóknak létrehozott zárt Facebook csoportban, ahol projektkoordinátoraink válaszolnak és segítenek.
 
“Egy személy hány kategóriában indulhat?”
Maximum kettőben. A Pályakezdő kategóriában induló pályázók - amennyiben már nem hallgatók, tehát minimum középfokú lakberendező végzettséggel rendelkeznek, - beadhatnak egy megvalósult munkát is, az Otthon vagy a Projekt kategóriában. Gyakorló tervezők két megvalósult munkával is pályázhatnak, megkötés nélkül, akár két munkát ugyanabban a kategóriában vagy 1-1 munkát a két gyakorló kategóriában beadva. 
 
“A Projekt kategóriában csapattal indulok, így hány pályázatot adhatok be egyénileg?”
A fenti elv (egy személy maximum 2 pályázatot adhat be) érvényesül, tehát, aki csapatban pályázik (Projekt kategória), egyénileg csak egy további munkát adhat be.

"A Projekt kategóriában csapattal indulunk, szükséges mindenkinek regisztrálni külön vagy elég, ha 1 fő regisztrál és képviseli a csapatot?"
Csapat indulása esetén minden csapattagnak külön kell regisztrálni, feltölteni az Adataim" részt a saját adataival. A pályázatot 1 fő hozza létre és jelezzétek az info@evlakberendezoje.hu címen, hogy csapattal indultok, így a regisztrált csapattagot hozzá tudjuk csatolni a rendszerben a már létrehozott pályázathoz.
 
“Regisztráltam de nem látom az azonosítószámot.”
A regisztrációt követően hozz létre pályázatot valamelyik kategóriában, a létrehozott pályázathoz fogsz kapni azonosítószámot. Magát a pályázati rendszert is akkor fogod csak látni.

"Szeretném létrehozni a pályázatomat, de nem tudok még neki címet adni…"
A létrehozáskor megadott cím szabadon változtatható a beadás pillanatáig! (címet kéri a rendszer a pályázat létrehozásához)
Javasoljuk, hogy a regisztrációt követően hozzátok létre a rendszerben a pályázatot, mert így látjátok magát a pályázat beadási felületet. A rendszert úgy alakítottuk ki, hogy segítse a munkátokat. Pontosan látható, hogy milyen dokumentumokat kell beadni és jelzi, ha valami még hiányzik. Érdemes folyamatosan használni a felületet, a feltöltött dokumentumok, műleírás, stb, bármikor cserélhető, kiegészíthető, változtatható a “BEADOM” gomb megnyomásáig.
 
“Pályakezdő vagyok, nem tudok mit írni a szakmai önéletrajzba…”
Az önéletrajzba bátran feltüntethetitek eddigi, akár nem szakirányú ÉS szakirányú tanulmányaitokat, tapasztalataitokat, egy pár bemutatkozó mondatot, PÉLDÁUL: Miért választottad ezt a szakmát? Mi érdekel legjobban a lakberendezésben? Van-e egy stílus vagy irányzat, ami közel áll hozzád, kik inspirálnak STB. Milyen referenciáid voltak eddig, ha voltak.
 
“Külsős látványtervező vagy mesterséges intelligencia által készített látványtervekkel lehet-e pályázni?”
Igen! Mindhárom kategóriában, de ez esetben a látványtervek bal alsó sarkában ezt kötelező jelezni. Ha a tervező saját maga készítette a látványterveket, azt nem kérjük külön jelölni.
 
“A beadni kívánt projektben nem volt szükség építés-bontásra, így nem készült építés-bontási terv. Mit töltsek fel helyette?”
Egy üres pdf dokumentumot, amiben csak ezt az információt jelzed. ld. a kiírásban: "Amennyiben a munka sajátosságaiból fakadóan egy tervtípus nem készült (pl. nem volt szükség építés-bontásra), akkor ezt kérjük az adott tervnél feltöltött üres pdf dokumentumon jelezni!"
 
Hány pályázat kerül be a shortlistbe?”
A Zsűritagok online, egyenként pontozzák a pályázatokat, a pontok összesítése alapján felállított sorrend szerinti legjobb pályázatok kerülnek be a “Shortlistbe”. A shortlistbe kerülő pályázatok száma függ az összesen beadott pályázatok számától és minőségétől, tehát előzetesen nem tudjuk megmondani. A mezőnyből kiemelkedő, a zsűritagok által az átlagnál jobbra értékelt pályázatok jutnak be a Shortlistes válogatásba.

"Nem tudtam feltölteni a fotót / látványtervet. Mi lehet a gond?"
A képi anyagokat (fotó vagy látványterv) pontosan 1080 px magas és maximum 1920 px széles méretben kell feltölteni, jpg formátumban, egyenként maximum 600 kB méretben. Kérjük, hogy figyeljetek oda a képek méretezésére, használjatok a számotokra legmegfelelőbb alkalmazást, programot (akár online, ingyen hozzáférhető lehetőségeket), és a képeket a kért méretben, jpg formátumban töltsétek fel. A kép elnevezésében jó ha nincs szóköz, ékezetes betű.
Ha ennek ellenére sem sikerült a méretezett képeket feltölteni, akkor a problémás képeket küldjétek el az info@evlakberendezoje.hu címre és a problémát egyeztetjük az informatikussal.

"A pályázati felületen található "konszignációs lista, termékek" füllel kapcsolatosan: Vannak olyan támogatók, ahol nem feltétel/nem lehet használni a saját termékeket, pl. Junior Art Center, stb, ott mit kell beírni a mezőbe?"
A konszignációs listában csak azokat a cégeket kell feltüntetni, akiknek a termékét betervezted. Akiknek a termékeit nem lehet betervezni vagy egyszerűen nem tervezted be (pl. ugyanazt a termékkategóriát képviseli két vagy több cég, és csak egyet használsz), azt egyszerűen hagyjátok üresen.
 

Kérdések az Otthon és Projekt feladattal kapcsolatban


"Megvalósult munka esetén nem készül látványterv - VAGY - látványterv készült, de még nincs befotózva. Ez esetben is beadható a pályázat?"
NEM. A pályázati kiírásban részletezett követelményeknek meg kell felelni, ennek részei a látványtervek és az elkészült munka fotói is. Ezek hiányában nem beadható, nem számít teljesnek a pályázati anyag.

"Kiállítási standdal indulhatok-e a Projekt kategóriában?"
Nem, mert nem ingatlan és nem termel bevételt.


Kérdések a Pályakezdő feladattal kapcsolatban


"A pályázat elkészítéséhez biztosítanak ingyenes hozzáférést valamilyen tervező szoftverhez?"
A Cadline Kft. az előző évekhez hasonlóan idén is ingyenesen biztosítja a tervek elkészítéséhez az ARCHLine.XP és ARCHLine.XP LIVE szoftvereket az azt igénylő pályázók számára, de összesen 60 napig, maximum a pályázat beadási határidejéig, 2024. december 10-ig.

Igényelheted a programot a pályázat ideje alatt bármikor, de összesen 60 napig használhatod, így javasoljuk, gondold át, mikortól érdemes igénybe venned a lehetőséget. Bármikor igényelted, a pályázat beadásának napján lezárul a program ingyenes használata.

A program kódokat e-mailben a marketing@cadline.hu címen tudják igényelni a résztvevők.
 

"Mit kell feltüntetnem a konszignációs listában?"
A pályázati online rendszerben lévő táblázatba, a cég neve alatt felsorolásszerűen fel kell tüntetni a termékeket. Pontos cikkszámot, árat nem kell megadni.

 


Sikeres munkát kívánunk,
 
a Pályázat szervező csapata:
 
Ács Erzsébet, Kővári Judit és Máray Klára - szakmai és egyéb kérdések, az info@evlakberendezoje.hu címen és a pályázat zárt Facebook csoportjában
Halász Edit, LOSZ titkár - adminisztratív kérdések, céges kapcsolattartó
Radócz Gábor, marketing és weboldalfejlesztés
 







| info@evlakberendezoje.hu | © evlakberendezoje.hu | lakberendezok.hu | Minden jog fenntartva.